10 april



Idag stog det longering på schemat och Gordon var lika duktig som vanligt. Idag fokuserade jag mest på att han skulle söka sig neråt, mest i galoppen och det var Gogge glad över. Han blir dock lite seg när man är på ridbanan men nu när det går att använda sig av den vill jag vara där. Dessutom är longering inte det bästa Gordon vet, haha.

Men iallafall funderar jag på att ta med mig kameran oftare till stallet nu. Bara så att jag kan använda mig av nya bilder istället för att sitta och lägga upp en massa andra, säkert redan visade bilder. Det lär ju inte bli så mycket ridbilder utan mest bilder på Gogge som jag har tagit innan och efter jag har ridit, ungefär som bilderna ovan. Ifall ni uppskattar det så fortsätter jag gärna.

Påtal om bilder, som ni ser på sista bilden så börjar fångränderna komma ännu längre ner nu. Det skulle vara så skönt om dom bara kunde försvinna någon dag. Fyfan för fång alltså.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill jättegärna ha dom bilder du har =)

Via mail eller hur vill du skicka dom ??

2011-04-11 @ 20:29:43
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Postat av: Stina

maila på ;)))

Kram !

2011-04-11 @ 21:38:31
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0