16 april

Red över lite bommar idag. Gordon var supertaggad!
Jag hade lagt ut 3 travbommar på en långsida som jag skulle trava över. Gordon hade dock andra planer. Såfort jag började skritta mot bommarna så började han antingen trava eller galoppera, med huvudet uppe i taket. Jag fick iallafall stopp på honom när han galopperade. Men iallafall så gjorde han lite lufthopp och jag höll på att ramla av flera gånger.
En gång när han busade så höll jag runt hans hals för att försöka sitta kvar när han gjorde ett stort lufthopp och när jag släppte så hade jag på något sätt lyckats rycka bort lite päls från hans hals. Hur fasen lyckas jag med det? Han har ju inte mycket päls alls.

Nästa gång måste jag komma ihåg att ta martingalen och helskodda ridbyxor!

Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0