19 april

Skrittade ut med Ann och Zickan i en timme. Gordon tyckte att det var kul även om vi inte alltid hängde med.
Imorgon blir det jobb i paddocken och skritta en bit på rundan. Det lär Gogge tycka vara jätte kul... Han blir alltid så seg när man rider där. Jag ska iallafall jobba mest med lite galoppombyten hade jag tänkt mig för det var ett tag sen sist.

Nu väntar jag iallafall på två paket, ett till Gordon och ett till mig. Det till Gordon kommer nog imorgon och innehåller en ny, dyr fårskinnspadd. Det till mig beställde mamma idag. Jag ska få ett nytt skal till min iphone då mitt nuvarande inte sitter riktigt som det ska. Plus ett par nya hörlurar och en hörlursadapter.

// Iphone skal 145 kr, Hörlurar 295 kr och Hörlursadapter 69 kr från Mr Gizmo // E.A Mattes Sadelpadd 1049 kr från Cheval //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0