26 april

Idag stannade jag hemma från skolan för jag har haft ont i huvudet i flera dagar nu och det verkar inte vilja släppa. Men imorgon ska jag gå, om jag orkar, det är ju trots allt bara en kort dag i skolan.

I stallet så stog Gordon och väntade i sin fålla, smutsig och dan. Rätt skönt tycker jag, för det är inte kul att borsta när det inte finns något att borsta bort!
Han kändes iallafall pigg och positiv så vi tog en ny ridväg idag när vi ändå bara skulle skritta. Han gick på trots att det var nytt, även om han var lite tittig ibland. Glad är jag iallafall för han var pigg, massagen har gjort nytta. Vi hittade också en ny, ganska lång backe att rida i. Han var jätte duktig min lilla skrutt <3

Tråkiga bilder från mobilen igen. Men min mamma orkar visst aldrig leta fram sin gamla kamera.

Imorgon kommer en hovslagare och slår på nya skor. Det var snabba puckar det. Magnus heter han iallafall och det var en annan hovslagare som inte hade tid förens om några veckor som tipsade oss om honom. Nu är det bara att hålla tummarna för att han är bra så att vi slipper byta hovslagare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0