Ibland förstår jag inte hur folk tänker...

Hovis kom aldrig! Så jävla sur jag är!! Dålig stil, även om hon har det svårt just nu. Hon kunde ju åtminstonde ha hört av sig.
Vi frågade en i stallet om tips på hovslagare och det var en som skulle komma och sko två hästar på torsdag som kanske skulle ha tid. Mamma ska försöka ringa på tisdag och höra med honom. Hoppas!

Sen kikade jag in på min gamla blogg då en tjej hade en fråga om ett av mina träns som hon hade sett där. Och visst hade jag fått lite kommentarer om min träns. Ska se om jag kan flytta över mina utrustningsinlägg hit och kanske fixa fler om det finns något intresse? Jag har en hel del utrustning till min lille ponny.


Förresten, Karin! Jag mejlade till dig om pannbandet. Men det kanske var pannbandet som hörde till Hööks tränset du menade? Isåfall så har jag kvar det men "bakstycket" eller vad man ska kalla det på pannbandet har lossnat lite men det kanske bara är att limma. Det var därför jag bytte till schockemöhle pannbandet. Men om du är intresserad av det så kan du få det för en mycket billig peng. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0