Repgrimma

Nä, att rida med repgrimma är inte riktigt min grej. Jag skrittade ut barbacka med repisen och inte fan gick det att svänga eller stanna, men Gordon var lycklig. :p Han skulle jämt dra ner huvudet och käka eller så skulle han inte alls åt det hållet jag ville. Och jag ska ju skritta honom i ett ganska snabbt tempo på långa tyglar så han kan sträcka på sig ordentligt i en timme. Men inte vart det i en timme eller ett friskt tempo pågrund av att han skulle stanna och äta. Dessutom så får jag ju lite smått panik när han käkar gräs, vi vill inte ha tillbaka fången!

Måste fläta över den där fjongen så att manen håller sig på en sida. Det är så sjukt störande!

Imorgon kommer Kjell tillbaka och masserar Goggis igen. Hoppas att det blir någon skillnad efter det som han trodde att det skulle kunna göra.


Kommentarer
Postat av: Kimmie.

Vanlig grimma går mycket bättre! Och om man vill kunna styra fullt ut så är det bara att ta två kedjegrimskaft under hakan. ;)

2011-05-03 @ 23:29:12
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0