Today

Glad Påsk på er! Har ni fått påskägg? :p
Själv har jag fått ett fullt påskägg och en påse lika stor som ägget med godis då allt inte fick plats. Ajuste, ett kinderägg fick jag också, barnsligt gott! Jag kommer så väl ihåg när jag och min bror var mindre och nästan jämt gick till ica och köpte kinderägg.
Gordon har jag inte glömt heller. Till honom har jag köpt ett litet påskägg som jag ska fylla med lite morötter och en godis eller två.

Kameran lämnade vi in igår och det skulle ta två till tre veckor att få den fixad. Eller längre om dom måste vänta på någon reservdel. Men bilder ska det bli iallafall för jag ska be min mamma ta fram hennes gamla kamera.

Snart ska jag till stallet och se om hovis dyker upp. Vi visste inte att det skulle vara påsk när vi bestämde tiden men jag hoppas att hon kommer. Vi har försökt ringa henne den senaste veckan utan att få svar men vi får väl se om hon kommer. Hon har ju haft det tufft på senaste tiden. Men hovarna börjar bli långa och jag vill ha det fixat så snart som möjligt!


Lite utfyllnad eftersom att jag inte har någon kamera. Men den här bilden är väl inte så pjåkig heller. ;) John O'Callaghan V, den vackraste personen på hela jorden. Sjunger gör han ju också i det bästa bandet ever, THE MAINE! :D Deras låtar spelas ofta i min iphone.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det tränset som är överst i detta inlägget : http://themaine.blogg.se/category/min-utrustning.html är det detta tränset ifrån hööks: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300676&deptid=109&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC i så fall har du kvar pnnbandet och är det i så fall till salu? :)

2011-04-23 @ 15:55:52
Postat av: Kim.

Vem har du som hovslagare? hade Bibbi men hon slutade dyka upp hon med så jag bytte till en annan som är väldigt bra. :)

2011-04-26 @ 10:36:23
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0