Tough week

Måndag
Blev bara en promenad pga att jag var så trött så jag höll på att dö.

Tisdag
Idag vart det vila för Gordons del eftersom att jag har förberett hans utebox lite.
Boxen var FULL med sopor som jag och mamma fick bära bort till en annan box, riktigt äckligt var det. Efter det sopade jag ut gammalt spån och annan skit samt krattade utanför boxen och gjorde fint. Så imorgon ska jag bara: Skruva upp krokar till vattenhinkar och höpåsar, skruva upp sadelhängaren, lägga in nytt spån, ev sätta upp nya grimskaft på uppbindningsplatsen och kanske plocka bort några plankor så att Gordon och A kan hälsa lite på varandra ifall A's ägare tycker att det är okej. Sen är det bara Gordon som ska in i boxen så är det klart.

Onsdag
Emelie hämtar mig 16.30 för att jag ska fota henne och Finemang när dom dressyrtränar. När jag är hemma igen ska jag fixa färdigt med boxen och longera. Om jag har tid ska jag försöka fixa mitt hkk-arbete som skulle ha varit inne för 2 veckor sedan, oupsi...

Torsdag
Träning för Emelie. Får hoppas för bra väder den här gången!

Fredag
Nationelltprov i engelska. Det går säkert jätte bra eftersom att jag faktiskt är duktig i det ämnet.
Vad jag ska göra med Gogge har jag dock inte planerat än. Kanske försöka rida ut?

Lördag
Följer med Emelie på hopptävling och fotograferar.

Söndag
Ska kanske följa med pappa någonstans till nån tjej som är intresserad av våran hund Casper. Min pappa ska nämligen flytta till linköping där han har fått ett nytt jobb och då kan han inte ha kvar Casper. Jag får inte heller ta hem honom till mamma.


Kommentarer
Postat av: Linn Mildén

så fin bild! <3

2011-04-10 @ 23:11:38
URL: http://www.illusioner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0