Sharpman

Fick med mig pappa till Sharpman förra veckan så att jag äntligen kunde få dom där ridbyxorna han hade lovat mig. Det blev dom bruna helskodda från JW. Sen fick jag också en rosa hovkrats som jag har letat efter ett tag nu.
Pappa kom också på att jag snart fyller år så då fick jag två tidiga presenter. En rosa piké från Kingsland och en brun hoodie från Hv Polo. Supernöjd är jag! Båda från rean dessutom så pappa kom lindrigt undan.



John Whitaker ridbyxor, 949kr / Kingsland Seaside Piké, 399kr (ord. pris 599kr) / Hv Polo Prado hoodie, 425kr (ord. pris 849kr)

Nästan en hel outfit fick jag och allt sitter perfekt! Kan också säga att Hv Polo tröjan var väldigt liten i storleken. Jag brukar ha small i tröjor men fick köpa en i large. Den var dock ganska stor runt magen men armarna och allt annat var perfekta! Prövade inte dom mindre storlekarna eftersom att den bara fanns i den storleken.

Men är somsagt supernöjd! Tack pappa! Allt kommer användas flitigt när jag börjar rida igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0