18 juli

Har inte orkat uppdatera bloggen på ett tag nu. Just nu är jag inne i en period så jag känner mig nere, väldigt nere.

Men iallafall, i onsdags var jag och såg på bio med Linda och Robin. Vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Den var myyycket bättre än första delen!

Sen i helgen har jag typ inte gjort ett skit. Men idag så har jag varit på hööks :) Tänkte sno med mig en katalog men jag köpte lite borstar med, rosa borstar. Mycket fint! Jag har bestämt mig för att byta ut i princip varenda borste jag har i min ryktlåda som inte är rosa. Idag blev det iallafall en ny piggborste, rotviska och en vanlig hårborste. Och en rosa leksak till Mullbert. Remix får bara låna den ;)

Hur som helst så kommer jag aldrig ge upp min dröm om att få bli hästägare igen! Och då tycker jag faktiskt att det är okej att jag köper lite småkrafs som är bra att ha till hästen. Jag går ju iallafall inte och köper träns och täcken.

Mina föräldrar har börjat fråga vad jag önskar mig i födelsedagspresent. I år har jag faktiskt ingen aning om vad jag önskar mig. Eller jo, helst av allt vill jag ha min ponny tillbaka. Men annars då? Jag brukar nästan bara önska mig saker till Gordon.


Korven sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0