FML

Jag saknar hästlivet så himla mycket! Fan att allt ska kosta så mycket pengar! Jag tvingas typ lägga ner med sporten jag älskar pga pengar. Kul! Känns lite orättvist att min bror får fortsätta med sin sport iallafall... Han håller inte heller på med någon billig sport. Men jag ska väl vara glad för hans skull?

Imorgon ska jag med mamma och storebror till Hockey Monkey för att kolla på skidskor. Följer bara med för att få åka bil, som jag tycker är fruktasvärt roligt! Och osocial som jag är så tänker jag sitta med hörlurar hela vägen och lyssna på musik. Då mår jag som bäst.
När vi är hemma ska jag ut till skärkind där jag ska bo ett par dagar. Var där ett par dagar förra veckan med. Åh, vad jag saknar att bo där!


Haha, en charmig bild på mig och Brollis förra veckan.
Han börjar bli rätt fin i hullet nu. Även om han fortfarande är smal så är det mycket bättre nu än när han kom!
Förra veckan så skrittade jag en stund på honom. Bara för att se hur han var att rida. Hihi, han såg skitstolt ut när jag hade hoppat upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0