Good to know:


Trampa INTE på en sånhär! Speciellt inte på den sidan med piggar! Och speciellt inte barfota! Fast vem orkar ta på sig strumpor när det är sommarlov? (Not me) Det gör så ont så jag tror att ja dör!

Såg inte vart jag gick när jag skulle in och hämta ett av mina tvättade schabrak för att klämma lite på det och trampade rätt på denhär jävla svettskraps-helvetet! Blöder och ont som fan gör det! Blir nog kanske så att jag rider barbacka sen iallafall. Om såret inte gör mindre ont sen ikväll. Nu är det iallafall rätt svullet och jag har ett jävla hål under foten. Kul. Jag ska fan kasta skraphelvetet. Nu är jag sur.


Kommentarer
Postat av: elwira!

AAaaaaaaaaaaaaaj... Känns i hela min fot bara jag läser D:

2011-07-05 @ 16:13:53
URL: http://planetunicorn.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha aaaj :(

2011-07-07 @ 08:09:13
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0