Nightan 7 juli


Gaah, inte luta dig framåt Madde!! Skyller på att jag rider lätt... :p

Fina Nightan idag.

Red Nightan på ridbanan idag i syntetsadeln. Gick bra tycker jag :) Dock finns det en massa jag behöver träna på. Bland annat galoppen! Jag har himla svårt för att sitta ned i den. Fast det är bara att träna. :) Sen har jag också den ovanan att jag lägger bak skänkeln lite för långt och tar upp hälen... Hästen är jag iallafall nöjd över, det känns bara bättre för varje gång jag rider henne!

Tack Frida för bilderna! Och tack Susann för att jag får rida Nightan! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

fining =)

2011-07-10 @ 21:19:18
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0