Remix & Mulle







Gullungarna fick en ny leksak idag. En fågelboa (tror att den kallades så). Riktigt lyckliga vart dom. :)
Idag är det bättre mellan dom men Remix tycker ibland att Mulle är lite för "på". Han hoppar på henne ibland och leker. Så jag tror hon tycker att det är lite otäckt för han är så stor och leker lite vildare och våldsammare än henne. Då morrar hon lite och Mulle backar undan. Men somsagt så är det bättre idag!

Dom lekte lite med boan förut tillsammans. Tills Mulle tog den och gick iväg, haha.


Kommentarer
Postat av: Linn Mildén

svar: Det låter jättebra tycker jag, du gav mig massor av råd, tack! :) tur att amadeuz är kastrerad då! Tycker så synd om honom som tvingas gå från ute till innekatt... Men jag har ju inget val eftersom båda mina föräldrar flyttar till stan och jag skulle aldrig klara av att göra mig av med honom :(

2011-07-03 @ 16:51:02
URL: http://www.illusioner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0