Shopping!

Idag var jag och mamma på sharpman. Det är alltid så kul att åka dit! "Prylgalen" som jag är så hittade jag en massa som jag ville ha. Om jag hade häst... Jag hittade en jättefin repgrimma med matchande grimskaft som jag ville ha :( Men den fick jag inte köpa, fast jag försökte faktiskt övertala mamma att låta mig köpa den för dom finns ju bara i en storlek. Så den passar ju alla hästar. Så hästen som blir min någon gång i framtiden ville ju ha den. Men det funkade inte.

Iallafall så fick jag med mig ett par helskodda ridbyxor och ett par ridhandskar från John Whitaker.

329 kr för handskarna och 949 kr för ridbyxorna.

Handskarna är jättesköna! Jag har haft likadana förut och dom var jag riktigt nöjd med faktiskt. Jättesmidigt och mjukt skinn. Mina förra är så slitna så jag kände mig tvungen att köpa mig ett par nya. Ridbyxorna har jag bara hunnit pröva men dom verkar vara sköna. Egentligen var jag ute efter dom oskodda men det var typ bara 150 kr som skillde mellan dom och dom helskodda så jag körde på dessa istället. Om jag tycker om dom så kommer pappa köpa ett par bruna åt mig också, så att jag kan matcha mer. Dom röda var riktigt tuffa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0