Snälla mamma & pappa!

Nu vet jag vad jag önskar mig. Undrar om jag kommer få något alls av det jag önskar mig. Men här är lilla listan:


Högst upp på listan hittar ni: En häst! Att vara hästägare, det är livet. (Kommer absolut inte få en häst, det är jag redan medveten om. Men drömma kan man.)
2: Sprenger Bow Balance stigbyglar. 1600;- (?)
3: Esperado schabrak. Ett lila i dressyrmodell. 699;-
4: Dyón Working Collection träns. Ett svart. 1199;-
5: Swarowski pannband. Silvrigt med svart läder. 799;-
6: Bruna benlindor från Schockemöhle. 249;-
7: Gråa benlindor från Schockemöhle. 249;-
8: Dressyrträns "Michigan" från Schockemöhle. Ett svart. 1999;-
9: Svarta benskydd från Glen Gordon (hittade ingen bra bild på dom svarta gg-skydden). 399;-

Haha, i mina vildaste drömmar kanske?

Kommentarer
Postat av: emilie persson

hahaha sötast va ju ändå hästen haha

2011-07-31 @ 09:59:38
URL: http://www.misspersson.se
Postat av: Stina

Jag hoppas din önskan om ny häst snart slår in Madde !

2011-08-06 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0