Sprenger Bow Balance

Stod och klämde på dom på Sharpman häromdagen. Man har ju hört att dom ska vara bra för knän och leder. Undra om dom kanske skulle vara något för mig i framtiden? Mina knän gör ju så fruktansvärt ont efter jag har ridit med stigbyglar. Dom skulle säkert sitta bra på min framtida hoppsadel med...



Dom går ju loss på typ 1500;- (om jag inte minns fel), men det är dom kanske värda?

Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska ha häst, eller vi, min mamma och jag har det. Sen jag blev hästlös så har jag känt mig väldigt deprimerad. Dels för att Gordon inte finns hos mig längre och för att jag saknar allt som har med att vara hästägare. Jag vill hitta en ny vän som jag kan spendera min framtid med.


Kommentarer
Postat av: kimmie.

Det finns massa som säljer sådana relativt oanvända för billig peng på blocket. :)

2011-07-13 @ 17:44:28
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0