This week

Det går fortfarande rätt bra med katterna. Mulle ska dock hoppa på henne ibland men annars är det lugnt.
Igår var båda två ute på tomten i sele. Det var inga problem alls då. Selen var inte ett dugg creepy verkade det som för Remix. Hon bara traskade på där ute efter Mulle. Hon var tom uppe på Mulle ett tag och klättra.
Idag ska dom få stanna kvar inne och imorgon ska vi kanske åka till vetrinären med Remix. Hon ska grundvaccineras eftersom att uppfödaren inte gjorde det.

Igår satt jag mest bara inne med katterna. Egentligen så skulle jag ha åkt till Nightan men eftersom att vädret inte riktigt var på topp så fick jag inte åka för mamma. Men idag ska jag dit. Hon och dom andra hästarna är hemma från betet så då tänkte jag att jag kunde pröva ridbanan när jag ändå är där. Och kanske westernsadeln. :)

Idag ska vi hämta mina schabrak med! :D Dom kom i fredags men vi kunde inte hämta dom då för stället man hämtar dom på stänger kl 4 och mamma slutar inte förens 5. Men idag har dom öppet till kl 6 så mamma hämtar dom direkt efter jobbet. :)

Sen ska jag se om jag kan skicka iväg mina schabrak och täcken till något ställe så att dom blir tvättade. Jag gjorde ju det för några månader sen men deras tvättmaskin funkade inte, om jag förstod rätt. Så jag har bara fått typ 2 påsar tvättade av 5 (?) totalt. Jag har hämtat hem tvätten iallafall och det var skönt att se mina kära schabrak och prytlar igen! :p


Kommentarer
Postat av: Frida

Du får uppdatera mig om sadlarna sen om du provar dem :p såå nyfiken på om de sitter bra. Western tvekar jag inte på men den andra.. Längtar efter att få hoppa upp och kunna träna bågskytte! Ska lära dig sen med ;)

2011-07-05 @ 18:12:07
URL: http://www.fridakarlbom.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0