Maybe I'm crazy...

Åh, vad jag saknar att skämma bort min Gordon med fina grejer!
Jag blev ju faktiskt lovad att få åka till Sharpman om jag gick till tandläkaren själv. Roger och jag slog vad om det för ett tag sen, för han trodde inte att jag vågade men idag gick jag dit, helt själv. Och nu har jag ju ingen häst! Det är ju inte lika kul att köpa saker till mig själv...
Men ett schabrak kan jag väl ändå köpa? Om jag ska rida Brolle någon mer gång vill ju han ha ett.. ;)

Gordon hade iallafall skrivit en önskelista, jag vill mysa med min häst igen!

Gordon skulle ha fått allt det här, han var värd allt! (Det var förresten han som sa att jag skulle ha stigbyglarna och hjälmen, sådeså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0