MIN NYA BEBIS!




Som rubriken lyder så har jag en till bebis nu. Fast hon flyttar inte hem förens om två veckor.
Hoppas att Mulle blir glad nu när han får en kompis. För det är för hans skull vi köper henne. Men det ska nog bli bra!

Det tog två och en halv timme att åka och träffa henne. Men det var så värt det! Så om två veckor kommer hon hem. Iiiih! I can't wait!

Nu ska jag bara komma på ett fint namn till henne. Och det ska vara något ovanligt som Mulberrys namn.

Ledsen för dom dåliga bilderna... Jag har inte längre photoshop eftersom att jag har bytt dator och jag kan inte flytta över det! :( Så därför måste jag fota i JPG och inte RAW som jag brukar.. Eller redigera dom som jag vill! BLÄÄÄ!


Kommentarer
Postat av: robin

va söt kattungen va!.... X DDD

2011-06-20 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0