Mulberry 27 juni


Mullis idag.

Jag tror att han har saknat mig i helgen när jag har varit borta. Enligt mamma så har han han inte varit sig själv och knappt velat äta sin mat och direkt när jag kom hem började han äta igen och var sig själv igen. Min lille bebis då. <3 Jag tror att det kommer bli jättebra när vi har hämtat hem nya kissen. Så slipper han vara ensam när jag är i skolan och sånt. Plus att han har någon mer än mig att leka med.

Jag börjar få lite smått panik nu när det bara är en vecka kvar tills vi hämtar kattungen och jag har inte kommit på något namn än! Men vi funderar på om hon ska heta Josie (uttalas typ Joe-si) eller något sånt. Det är synd att hon inte var en kille för då skulle hon ha fått heta Remix, med engelskt uttal menar jag då, precis som Mitchell Davis hund. Det hade varit perfekt för henne eftersomm att hon är sköldpaddsfärgad. Eller kan man döpa en tjejkatt till det? Men jo det borde man. Nu får jag lite beslutsångest.
Jag vill hur som helst inte ha ett typiskt kattnamn, eller typiskt svenskt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller tummarna för ridbanan!

Susann har redan skvallrat om att hon tänkt sko på när hovis kommer nästa gång (4e aug) om vi inte tar ut tidigare.

Fick du mitt nya nummer? jag smsade till dig. Vi kan ju kanske kolla en dag som passar när du ändå ska till Nightan framöver. Kram

2011-06-27 @ 18:11:23
URL: http://www.fridakarlbom.info.se
Postat av: Frida

Jag håller tummarna för ridbanan!

Susann har redan skvallrat om att hon tänkt sko på när hovis kommer nästa gång (4e aug) om vi inte tar ut tidigare.

Fick du mitt nya nummer? jag smsade till dig. Vi kan ju kanske kolla en dag som passar när du ändå ska till Nightan framöver. Kram

2011-06-27 @ 18:11:38
URL: http://www.fridakarlbom.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0