Nightan 21 juni


Igår var jag och red Nightan igen. Den här gången jobbade vi lite med formen, övergångar och mestadels halter. Hon testar mig fortfarande en hel del genom att vägra gå åt hållet vi ska och göra halt när jag har vänt henne hemmåt. Men jag hade med mig en kvist som hjälp bara för att peta till henne litet lätt när det behövdes. I slutet var hon jättefin och lyssnade på mig bra.

Susann skulle också kolla om det fanns någon ridbana i närheten så att vi slipper rida på grusvägarna hela tiden. :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Lilla Nightan är som hon är, tur hon är snäll =)

Kan säga dig att hon testar mig också på samma sätt.



Blir spännande den dagen jag vågar mig upp efter att bebisen kommit då lär hon väl vända med mig HELA tiden. haha

Roligt att ni fann varandra, då kanske vi kan börja rida ut sen när jag kommit igång med någon av de andra =)

Kram!

2011-06-23 @ 11:41:45
URL: http://www.fridakarlbom.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0