Bildbomb

Idag åkte jag ut till Nightan rätt tidigt och skrittade ut på henne barbacka i grimma. Det var mysigt. Men hon var väldigt irriterad på alla insekter. Vi red bort mot skogen, på en väg där jag har ridit Gordon hur många gånger som helst. Trodde att jag skulle börja gråta när jag var där men höll tillbaka tårarna. Det finns inte ord för att berätta hur mycket jag saknar min ponny.

När jag var klar hos Nightan åkte jag och mamma till Roger och kollade på hans 3 dagar gammla kattungar.





Sen åt jag årets första hemmaodlade jordgubbe. Och eftersom att jag inte har något liv så tog jag kort på den.


Torleif var också där.

Sen duschade jag Brolle för det behövdes verkligen.


Men ren vart han!




Sen tog jag lite bilder på Goliat.

IMORGON SKA VI ÅKA OCH KOLLA PÅ KATTUNGAR!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0