Fyndat!

Åh så kul, igår fyndade jag mig en ordentlig gjord att ha till tömkörningen!
Det var en i stallet som hade köpt en bröstsele till sin ponny men det visade sig att den var alderless för stor på ponnyn. Så då tänkte hon på att jag kanske skulle vilja ha den, eftersom att jag tömkör en hel del. Och jag var ju självklart intresserad eftersom att nypriset är från 1199;- och hon ville bara ha 300;- för den. Så jag fick prova den och den satt som en smäck! Så då körde jag den där "nu är det ju en massa hår på den och då kan vi ju inte lämna tillbaka den..." ursäkten på mamma och idag funkade den faktiskt. Toppen för nu kan jag börja tömköra ordentligt!

Dubbelsydd brösta, fodrad och vadderad med mjukt skinn. Komplett med fodrad nackrem, bukgjord, däckelgjord och dubbelsydda skakelremmar. Rejäl läderdäckel med ryggstycke och svanskappa. Allt tillverkat i svart läder med rostfria söljor.
Finns att köpa HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0