Gordon 18 mars

Nu är jag precis hem kommen från stallet efter en sjujäkla ridtur!
Han var jättepigg och fick för sig att Zickan kanske ville rejsa lite med honom i ridhuset. Ann fick stopp på Z direkt men Gordon behöver en lite längre bromssträcka, haha. Men där for vi runt på en volt och vad jag fick kämpa för att få stopp på honom. Jag kan också tillägga att jag hade för långa stigläder vilket gjorde det ännu svårare för mig att fokusera!
Gordon i tisdags.

Imorgon ska jag vara i stallet kl 10 och släppa ihop Gordon med 3 andra ponnysar. Det var tydligen bara jag som ville vara där... Lite tråkigt bara att bakbrodden måste av just nu när det har kommit en massa snö och is igen. Men Gordon blir lycklig för han tycker att det är så tråkigt att stå i fålla. Men iallafall så ska jag ta med mig kameran så jag kan fota lite, så håll tummarna för att det är soligt och fint imorgon så bilderna blir fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0