Mulberry




Det är är min lilla kisse Mulberry, eller Mulle som han också kallas. Han är en blandning mellan helig birma och vanlig bondkatt. Han föddes 21 mars 2010 och jag har haft honom sedan 13 juni 2010.

Hos uppfödaren när vi hälsade på så verkade han vara tillbakadragen och blyg men redan när han kom hem till mig så visade det sig att han var raka motsatsen. Han är en väldigt sprallig kille och det bästa han vet är att spöa upp alla sina gosedjur men att mysa är också kul. Han pratar också ganska mycket och har svårt för att vara ifrån mig vilket säkert beror på att han bodde på mitt rum de första dagarna hemma. Han är mammas pojke helt enkelt!

Om det är något ni undrar om honom så är det bara att fråga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0