Fredagen den 13:de

Idag har jag känt mig riktigt sliten och haft ont i hela kroppen så jag har nästan bara legat i sängen hela dagen. Jag har gråtit och legat och krampat, jag orkar inte med det här!
Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Vid sånna här tillfällen har jag svårt för att tänka positivt. Det är min älskade häst!

Efter jag hade fått i mig lite mat tog jag mig faktiskt till stallet. Idag blåste det och var lite kallare men han andades fortfarande ganska häftigt men var ändå pigg. Så jag stog och borstade ett tag och efter mycket om och men släppte jag och Susan ihop Gogge och Bobban. Dom går jättebra ihop och gick mest för att "beta", lilla pensionärsgänget.
Det är en ganska liten hage där det finns minimalt med gräs så Gordon ska nog klara sig. Där fick dom iallafall stå i ca 1 timme innan jag och mamma tog in dom.
Bilder kommer senare.

Ihopsläppet gick ju bra iallafall, så något positivt har ju hänt, trots att det är fredagen den trettonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0