Hästgrejor till salu!

Eftersom att jag inte ska ha häst längre så ska jag sälja det mesta av Gogges grejor.
Jag vill bli av med det eftersom att jag varken har plats för dom och dom lär ändå inte koma till användning. Så det mesta, förutom hans ljusblåa outfit och lite annat ska säljas. Det kommer bli svårt men det ordnar sig.

Allt är i fint skick och vad jag kommer ihåg så är inget trasigt. Dock är det endel träns som det är gjort extra hål i. Men här kommer en liten lista på vad som kommer säljas. Bilder, priser och "info" om grejerna kommer snart. Just nu är alla schabrak, benskydd och sånt iväg på tvätt och träns och liknande ska smörjas.

*Schockemöhle Swing Pannband
*John Whitaker Benskydd
*Gold Medal Artemis Träns
*Treadstone Antibit Martingal
*Claridge House Martingal
*Ponny Hackamore
*Showmaster Absorb Impact Pad
*Bröstsele
*Equi-Guard Benskydd
*Claridge House Träns med blå padding

*Dyon Working Collection Träns
*Amigo Regntäcke
*Rosa allround schabrak
*Svart Hopp schabrak
*Rosa/Grå rutigt dressyr schabrak
*Rött allround schabrak
*Blått ridtäcke med hästmotiv
*Schockemöhle London Xtreme Träns
*Schockemöhle tyglar
*Bucas Rain (ridregntäcke)
*Bett av olika slag

Sen tror jag att jag en massa andra träns, schabrak och sånt att sälja. Så det är bara att kika in någon gång nästa vecka så får vi se om jag har fått upp något i bloggen! Sen ska ni också veta att allt inte är i ponnystorlekar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Om du har något orange är jag högst intresserad, dock enbart om du har i stora cob storlekar alt full. Barki har vuxit till sig och blivit STOR.

Kram

2011-05-18 @ 16:58:10
URL: http://www.fridakarlbom.info.se
Postat av: Anonym

Hej!

Kan du skicka en lista på träns, nosgrimmor, bett och pannabnd som du säljer med information såsom färg, storlek och pris! :)

2011-05-19 @ 12:06:12
Postat av: Anonym

Även martingals och dyl :)

2011-05-19 @ 12:07:24
Postat av: Linda

vilka av alla dessa saker har du kvar? äre bara det du har på den andra bloggen som finns kvar? :)

2011-05-25 @ 18:03:00
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du lägga upp bilder på de olika martingalsen? :)

2011-05-29 @ 13:19:41
Postat av: Amanda

Hej!

HAr du kvar dyon tränset är det ett sånt med platt nosgrimma?!:)

2011-07-13 @ 22:55:04
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/
Postat av: Erika

Om du har GM artemis tränset kvar och det är svart skulle jag vilja ha bilder och prisuppgifter.

Mvh

2011-10-08 @ 14:03:48
Postat av: Marina

Hejsan! Har du kvar ridregntäcket Bucas? Vilken storlek är det?

Mvh Marina

2011-12-29 @ 19:32:18
Postat av: Alle

Hejsan, vilken storlek är ditt dyontyräns och hur hucket vill du ha för det? [email protected]

2012-01-27 @ 12:19:35
Postat av: sandra

Hej! Vilken stl är artemis tränset och vilken färg? :)

MVH Sandra

2012-04-03 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0