Update

Jag lever, men jag har inte hunnit blogga ett tag pga tidsbrist. Jag ligger efter med en del arbeten i skolan vilket har lett till att jag inte heller har hunnit göra vad jag ska i stallet, som att rida. Men i helgen ska jag försöka hinna med lite. För mig går Gordon i vanliga fall före skolan men med tanke på att jag ska börja gymnasiet snart så måste jag plugga! Jag har missat en hel del skoldagar, väntat med att göra saker i sista minuten eller inte gjort saker alls så nu måste jag verkligen skärpa mig!

Det jag har att göra är att skriva hkk-, svenska-, so-, bild- och musikarbetet. Och No:n då... Hemkunskapen SKA jag göra i helgen, so:n och bild och musik grejen med, kanske börja med svenskan också. Tråkigt nog är att jag bara kan få G i bild och musiken. Musiken har jag missat så jag har inte kunnat göra det man ska fast jag har pratat med lärarn om det och i bilden hade jag börjat med bilden jag skulle göra. Men den har försvunnit! Varken jag eller Linda hittar våra bilder. Så då är det bara att skriva om musikstilen jag jobbar med... Kill me!

Gordons vecka har iallafall sett ut såhär
Måndag: Gick i skrittmaskinen i ca 10 min (det var första gången har har gått i den, därför vart det inte mer)
Tisdag: Vila
Onsdag: Tänkte skritta ut barbacka men Gogge ville inte gå så långt utan hoppade ner i dikena istället, så vi fick rida tillbaka. Inte kunde jag rida på ridbanan heller eftersom att det var hoppning där, ridhuset var inte ledigt heller.
Torsdag: Gick i skritten i ca 25 min. Han var superduktig och stannade inte en ända gång. Min lille pöjk <3 Han tyckte dock att den vände för långsamt :p
Fredag (idag): Vila. Vi kunde varken komma in i ridhuset eller på banan eftersom att det är dressyrtävling imorgon.

Nästa vecka måste jag få mer tid för honom, så är det bara! Jag har faktiskt lovat honom att vi ska hoppa någon gång den här månaden!


Gordon says hi.

JAG HÄMTADE MIN KAMERA IDAG! Gissa hur lycklig jag är? Ett till minneskort fick jag idag med, ett 8gb. Mitt andra är bara 4gb och det är liiite litet. Men iallafall, nu står allt i kameran på engelska och det är nya grejor i den, så ballt! :D Fotografi gör min så lycklig <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

han är så söt :D

2011-05-08 @ 16:38:15
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0