Your voice was the soundtrack of my summer


Redan visade bilder på Vackraste <3

Idag påbörjar jag min andra dag utan Gordon. Det är så jävla jobbigt men samtidigt är det bra, han har det bra nu! Jag älskar dig! <3

Men jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag vill göra något, inte bara vara hemma. Just nu funderar jag faktiskt på om jag ska klippa mitt hår kort, till axlarna typ. Något måste hända. Mitt liv är så jävla händelselöst just nu.

Men igår fick jag faktiskt låna Rogers häst Brolle att pyssla med. Det var mysigt att stå och mysa och borsta Brolle. Han påminde faktiskt lite om Gordon, när Gordon var på myshumör.


Brolle. Han är en jätte trevlig travarhingst. Han har tidigare blivit illa behandlad, det är därför han är smal. Men nu har han det bra och är påväg upp i vikt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

beklagar verkligen allt med gordon =( men skönt att ha en annan häst att pyssla om, tror Brolle behöver någon =)

2011-05-29 @ 21:33:55
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Hej! Såg att du sköter en häst som heter Brolle. Skulle vilja fråga dig lite om honom, mejla mej gärna :)

2011-12-20 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0