Senaste tiden

Jo, på senaste tiden har jag inte känt för att blogga här. Det har varit så mycket annat jag kunde underhålla mig med när jag satt vid datorn. Jag har bloggat på mina kursbloggar och jobbat med hemsidan och så.

Men iallafall. Jag har jobbat med en hel del skolsaker, ridit F1 tre gånger och sett på bio med Linda och Robin. Vi såg paranormal activity 3 och jag, helt ärligt, dog nästan! Det var det hemskaste jag har varit med om. Jag som tyckte att 1:an och 2:an var läskiga. Dom var ingenting emot vad trean var.

Idag har jag bara legat hemma och målat naglarna några gånger. Jag blir aldrig nöjd. Fick tråkigt och målade naglarna som typ flugsvampar, det vart fult. Tvättade bort det.
Förresten tack nagellacksborttagningsmedlet för att du påminde mig om de småsåren jag inte visste att jag hade.
Sen målade jag tärningar, eller ja, bara prickar på. Men det har jag tvättat bort nu.



F1 och tärningslacket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0