Start the machine.

Mitt i min tråkiga vecka, ska jag imorgon, iväg och dansa Zumba! Fiiifan vad kul det är! Jag är inte direkt en som dansar, är stel som en pinne men zumba är den roligaste träningsmetoden jag prövat. I början var det ganska svårt att hänga med men man kommer in i det mer och mer sen. Jag är så stolt över att jag har börjat träna!
Jag brukar dansa med mina kära classmates Linda och Robin på rörelsegruppen 1 gång i veckan.


Random bild på min balla ljuslykta. Tände ljus för min farbror som gick bort tidigare i veckan. Ofattbart att sånt här händer, man tänker inte mycket på det förens det händer inom familjen. Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Robin Andersson

Va cool bilden var!!! AA det känns konstigt när någon i din närhet går bort :(

2011-11-24 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0