2 september

Mitt liv flyter väl på som vanligt. Förutom att det är så mycket jag behöver göra! Fast ändå är jag glad över att sommaren är över.

Har börjat mitt första år på gymnasiet och jag är supernöjd med mitt programval! Nu går jag Estetik Film & Foto och det känns så rätt!
Idag blev vi nollade av Bild & Form eleverna och det var kul. Jag överlevde! Fast inte mina kläder :(

Saker som jag behöver göra:
*BANTA (och träna)! Fy börjar bli aningens fet.
*Skaffa medryttarhäst! Ska provrida en polle på onsdag men det är lite hemligt just nu. :)
*Bli bättre på matte! Helt sjukt, under lovet har jag helt glömt bort multiplikationstabellen. Och allt annat.
*Fotografera! Har en sån jäkla bildbrist just nu!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kom ut o ta hand om brollson då? =)

2011-09-27 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0