DUKTIG TJEJ!

Jag har varit ute och sprungit!!1!!!!! Visserligen så sprang jag bara en kortis, men sen promenerade jag i ett raskt tempo. När jag kom hem var jag iallafall lagom trött (död). Det går åt rätt håll! Idag.

I måndags låg jag hemma och var sjuk. Jäkla förkylningar som går nu! Men käkade ett ton halstabletter och allt jag kunde hitta som kunde hjälpa.
På tisdag mådde jag iallafall bättre, så då följde jag med klassen till stockholm. Vi gick på ett fotomuseum och på moderna museet? Sen så tänkte jag även shoppa men det blev lite change of plan eftersom att det var svårt att hitta till de affärer där man faktiskt hade råd med kläderna! Gick förbi en massa smaskiga affärer iallafall. Bl.a Mulberry! Åh, jag dog lite då.
I onsdags hade jag studiedag. Åkte till skärlunda för att provrida en häst. Men självklart så hann jag inte! Grrrr!! Men på söndag så ska jag rida hästen.

Idag saknar jag Gordon.


Kommentarer
Postat av: Hedda

Hej!



Superfin blogg. Kolla in på min bloppis. Där kan du hitta smycken för under 100-lappen!

Men även massa annat fint. (Ursäkta för de hemska bilderna!)



Mvh Hedda.

2011-09-09 @ 23:02:13
URL: http://kladerforalla.blogg.se/
Postat av: zandra

aw, sötipöti! hihi :)

2011-09-10 @ 12:52:48
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: kimmie.

Sv: Tack, skönaste sadeln jag ridit i med. :D

Vem ska du provrida? :)

Hade låtit dig provrida Tyrone om han nu inte stod så jäkla långt från stan. ;/

2011-09-11 @ 18:49:26
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0