Friday is forever

Fredagar är nog den bästa dagen på hela veckan. Jag har sovmorgon på fredagar eftersom att jag inte läser språk längre. Börjar 09.50 har historia och idrott sen slutar jag. Sen har jag massa tid för att göra precis vad jag vill! Sen är det ju idol också!

Måste bara säga att jag verkligen älskar min skola. Det känns så rätt! Inte en ända lektion har varit jobbig, inte ens idrotten som jag har hatat förut. Idag var jag tom med och sprang, helt sjukt.
Skolan är nog nästan höjdpunkten på min vecka numera. Allt annat är bara jobbigt.

Åh, förresten! På tisdag ska jag ha tagit ett självporträtt på mig själv. Ett självporträtt som ska hänga i en korridor i skolan. fan fan fan. 

      
          Slänger med en gammal bild på mig och Gordon. Snodde den från gamla bloggen. 
                                                       Saknar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0