To die by your side, well, the pleasure - the privilege is mine

Hela min helg har typ sugit, bortsett de stunder jag har lyssnat på go musik i min ifån.

Hmm. Började med att åka till stallet i fredags och provrida pollen jag har nämt tidigare. Skulle egentligen ha ridit idag men det vart lite tidigare. Hur som helst så red jag. Han är jättesnäll och trevlig men var inte alls min typ av häst ridmässigt, tyvärr. Så det var ju tråkigt. Men fick prova en liten isis samma dag som jag kanske ska rida igen :) Inte riktigt det jag letat efter men jag saknar att ha en häst att pilla lite med ibland.

I lördags så satt jag mest hemma. Fast var borta hos Brollis och borsta honom och så. Hihi, han fick en fiskbensfläta i luggen, han vart så söt i det! Sen var jag på kicks och köpte lite grejor.

Och idag har jag kanske fixat min gamla dator! :D Woho, return from the dead typ.

USCH, jag måste vara den sämsta bloggaren någonsin!? Det kan väl inte vara någon som tycker att min blogg är bra. Inte nu, inte utan Gordon.

         


Kommentarer
Postat av: robin andersson

Jag tycker att den är lika bra som den va innan : D

2011-09-11 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0