Fragile Mind

Igår på Kulturhuset i Norrköping.
 
Följde med Robin som skulle fota på Kulturhuset igår. Passade på att ta med min egna kamera då och knäppa några själv. Det var mörkt där inne och för att få några skarpa bilder fick jag jobba med ganska högt iso och kort skärpedjup vilket resulterar i halvkassa bilder. Men jag tycker ändå att jag lyckades rätt bra eftersom att jag fotade utan blixt. Fick visserligen rensa bort en hel hög med bilder men det blev ändå ett trettiotal hyffsade bilder.

Kommentarer
Postat av: emilie persson

Äntligen lite bloggning, du måste blogga mer ju madde!!!!

Svar: Hehe ska försöka bättra mig! :)
Madde Stiernenskiöld

2012-12-09 @ 14:29:35
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0