It never ends

Tänkte bara höra här på bloggen om det finns om det finns någon som är intresserad av ett par John Whitaker braxor. Ett par svarta med röda sömmar. Helskodda, storlek 36 och precis som nya! Nypris är 949 kr och jag vill ha ca 500 kr för dom. Säljer dom för att det är dumt att dom ska ligga och skräpa.

Jag ska dessutom sälja mina lackade dr Martens! 8 håls kängor, storlek 37. Även dom är som nya eftersom att jag bara har använt dom två gånger! Skitsnygga! 1299 kr som nya, vill ha minst 800 kr för dom. Säljer dom för att jag helt enkelt inte trivs i dom.

En dålig bild som inte alls hör till inlägget! Ska fixa bilder på grejerna om någon är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0