We are nowhere and it's now

Idag har jag kollat på konsert och köpt fyra (!!!) nya filter. Tre av dom var välbehövliga (MC UV-, Polarisations- och skylightfilter) och ett annat var billigt och onödigt. Köpte nämligen ett soft focus för ynka 89 kr. Kände mig tvungen att prova det när det var så billigt. Vet dock inte om jag tycker om det än, blir en konstig effekt. Det kan säkert fungera till några bilder men jag tror knappast att jag kommer använda det till porträtt.
Nu sitter jag iallafall och pillar på en ny hemsida med ett mer passande namn. Mstiernenskiold blir bättre än maddestj eftersom att jag faktiskt inte stavar mitt efternamn med stj. Stj adressen står nu på mina visitkort men dom ska jag inte lämna ut till helt okända personer utan bara till mina nära.


Vad tycker ni om min logga förresten? Gjorde den snabbt men duger att ha just nu.
Sen när jag har publicerat den nya hemsidan kommer ni kunna se fler ovisade bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0