Waiting for my sun to shine

Ville bara tacka för alla fina kommentarer jag har fått på senaste tiden, både på bloggen och utanför! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig när ni säger att ni tycker att jag är en duktig fotograf och att jag tar fina bilder. Det betyder allt! Jag har alltid varit osäker i det jag gör men tack vare er så inser jag att jag faktiskt inte är så dålig som jag har trott att jag är. TACK!

Både idag och igår har jag varit och fotograferat hästar. Kul! Hästar är nog mitt favorit motiv.
Igår följde jag med Annelie och Goliat till ridhuset och jag fick även äran att longera Goliat. Tack vare det så blev mitt hästsug stillat för dagen. Det var trots allt ett bra tag sen senast. Tog lite snygga bilder som faktiskt blv hyffsade för att vara tagna i ett ridhus. Använde mitt 50mm och det är 1000 gånger bättre än mitt zoom.
Idag fotade jag pärlan under. Lucinda heter hon och är en riktigt stor och fin tjej. Tack Emilie för att du och Lusen ställde upp som fotomodeller!

Blev riktigt nöjd med den här bilder. Kanske skulle den passa på mitt vita visitkort? Ska dock redigera bort tyglarna.

Nu har jag flera fotograferingar på g under veckan. Två, kanske 3 faktiskt! Det kommer bli en galet bra vecka tror jag!

Slänger in en bild på Goliat från igår när jag ändå är igång. Ni får ignorera dom fula reflektionerna från fönsterna i bilden. Det är mitt billiga skit UV-filters fel. Eller mitt, dumt att köpa ett filer som inte är antireflexbehandlat. Ett nytt ska inhandlas denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Robin Andersson

Jäklar vilka coola bilder! Har du redigerat mycket på dom eller är dom bara så där fina?!?!?!?!?!?!

Postat av: Therese Klintestam

Som sagt, bilderna är supersnygga! :)

2012-01-29 @ 21:29:51
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: emilie persson

Tack för hjälpen madde!

2012-01-30 @ 08:23:32
URL: http://emiliepersson.blogg.se/
Postat av: Karin

Vet du vad som hände med Lucinda? Om hon blev såld eller inte. Frågar inte i för att jag är nyfiken, vill lägga näsan i blöt eller strö salt i någons sår utan jag läste hennes annons och blev intresserad av henne därför jag undrar :)

2012-02-06 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0