We're living in a wasteland

Bloggtorka! Jag har funderat lite på vad jag ska blogga om. På senaste tiden har jag mest lagt upp bilder på katter och hästar (okej, jag lägger alltid upp bilder på katter och hästar). Jag känner mig tjatig och behöver lägga upp helt nytt och intressant material som jag inte har. Jag har ideér och tankar men behöver mer och någon som tjatar på mig för att det ska bli av!

Ska jag göra ett musikinlägg någon gång? Där jag laddar raddar upp en hel massa album, låtar och artister som jag gillar. Jag själv tycker att det är intressant att läsa om.

Ska ge mig ut och fota natur någon gång i mitt liv med. Då blir det lite andra bilder, blir även bra till min hemsida. ;) Sen skulle jag behöva fota människor. Det är bara det att det aldrig blir som jag vill om ingen tjatar på mig.


Bild lånad HÄRIFRÅN!

Kan även flika in att det går att följa mig på tumblr! ----->Här<-----


Kommentarer
Postat av: robin andersson

Tycker att det där om att lägga upp några musikinlägg låter kanon, kanske snor det någon gång haha.

Du får ta dig i kragen någon gång och gå ut och fota, ta med Linda och mig och fota eller med någon annan? Kanske behöver åka utanför Norrköping, kanske längre. Låna studion och fota några du känner!?!?!?!?

Du kan göra en kamerainlägg om vad du har för saker till din kamera (tillbehör).

Skriv mer om vad du gör på din fritid ( vad du gör i skolan)

Här är några förslag på vad du kan skriva om ;) haha

2012-01-09 @ 15:48:19
Postat av: robin andersson

Du kan ju även ha fotoinlägg bara!: )

2012-01-09 @ 15:51:44
Postat av: Frida

Jag kan tjata! Kom och ta bilder på Loke åt mig så jag har några extra fina (min stora kamera är ju på påväg att lägga av)snyft

Du får säga till ang det där vi pratade om också när och om det passar att vi kommer in till stan.

Kram!

2012-01-09 @ 20:08:32
URL: http://fridakarlbom.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0