Fika i Linköping

Nu är det äntligen pappas helg igen! Det var flera veckor sedan jag var här, jag har haft en massa annat och endel tråkigheter som kommit ivägen på senaste tiden så att jag inte kunnat besöka honom. Men nu är jag i storstaden (Linköping) igen.
 
Idag har vi varit på Ikea och köpt doftljus som vi alltid gör när vi är där, det har blivit lite av ett måste. Efter det så for vi in till staden för att ta en fika. Efter att ha kikat in på ett flertal proppfulla fik hittade vi ett med ett ledigt bord. Det var stört mycket folk på stan idag men det ska tydligen vara Julskyltnings-lördag? Jag åt iallafall en jättesmaskig brownie med någon fruktig sörja i mitten och valnötter, choklad och kolasås ovanpå (se bild nedan). 
 
Vi hyrde också några filmer så ikväll blir det film!

Kommentarer
Postat av: Robin Andersson

Haha Madde du börjar bara blogga om mat nu! Du kanske ska göra en matblogg istället!

2012-11-24 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0