Hello World

Nu är det söndag igen, tråkigt nog. Veckorna bara flyger iväg! Det känns inte som att jag hinner med mycket alls längre. Jag kan faktiskt inte fatta hur jag klarade mig genom veckorna när jag hade häst, omöjligt!
 
Idag har jag i princip inte gjort något alls. Jag har varit ensam hemma hos mamma och bara slöat. Ringde pappa förut och grattade honom men eftersom att jag inte har varit hos honom i helgen så har han inte fått sin farsdagpresent. Sen var jag på gymmet med Robin och körde ett spinningpass.
Imorgon blir det skola och förhoppningsvis ännu ett spinningpass. :)
 
Bildlös som jag är får ni en bild på träningskläderna jag köpte förra veckan. Tror allt gick på 400 kr, billigt! Fina, flashiga färger också, träningen blir mycket roligare när man har snygga kläder.
Shortsen vågar jag dock bara ha på mig hemma. Jag vill ju inte ta död på någon på gymmet när jag kommer in med mina fesbleka ben, haha! Det är nog kanske inte rätt årstid för det heller. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0