Tjosan!

Ännu och meningslöst inlägg, yeho!
 
Livet flyter på som vanligt och jag har massor med läxor, pust! Men det överlever jag. :) 
Jag har också en massa jag behöver köpa (typ ett par svarta byxor, mina har varit trasiga i snart två månader?) och typ inga pengar. Men nu när jag har sänkt priset för en fotografering så kanske någon vill boka mig? :) Jag kan meddela att dom är myycket låga för er som bor i norrköping. Mejla mig på [email protected] ifall du vill veta mer! 
 
Eftersom att jag avskyr bildlösa inlägg så lägger jag på en redan visad då jag inte har några snygga nya. Lillråttan är iallafall fin att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Söt kissekatt :)

Svar: Hihi, visst är hon! :)
Madde Stiernenskiöld

2012-10-28 @ 13:47:21
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: emelie

vad gulligt! och vilken häftig täckning hon har i pälsen.

2012-11-02 @ 12:21:27
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0